Apdrošināšanā mēs savu klientu uzticēšanos vērtējam ļoti augstu, tieši tādēļ “InterRisk Vienna Insurance Group” AAS ne brīdi neapstājas pie sasniegtā, bet strādā, lai attīstītu ātrāku, ērtāku un kvalitatīvāku atlīdzību pieteikšanu un saņemšanu.

Pieteikt negadījumu varat:

  • mūsu klientu apkalpošanas nodaļās visā Latvijā, izņemot klientu apkalpošanas vietas Salaspilī un Daugavpilī, Mihoelsa ielā 68;
  • Rīgā pieteikt negadījumu var tikai mūsu galvenajā birojā – Ūdens ielā 12;
  • OCTA un KASKO polišu īpašnieki atlīdzību var pieteikt arī vairākos sadarbības partneru autoservisos;
  • Pārējās klientu apkalpošanas vietās Jūs varat tikai iesniegt iepriekš sagatavotus dokumentus par notikušo negadījumu (paskaidrojumu, dokumentu kopijas);
  • Atlīdzību varat pieteikt arī elektroniski www.polise24.lv visu diennakti 7 dienas nedēļā (izņemot nelaimes gadījumu un ceļojumu apdrošināšanu). Zaudējumu regulēšanas departaments saņems pieteikumu, sazināsies ar Jums un informēs par tālāko rīcību;
  • Atlīdzību varat pieteikt arī zvanot uz mūsu diennakts bezmaksas tālruni 8000 2001.

Apdrošināšanas atlīdzības pieteikuma formas ir ērti pieejamas internetā. Pirms ierašanās pie mums, varat ar tām iepazīties, aizpildīt un izdrukāt jau pirms ierašanās InterRisk klientu apkalpošanas centrā. OBLIGĀTI parakstiet aizpildīto pieteikumu.

Izvēlieties sev ērtāko atlīdzības pieteikšanas veidu!

Informācija KASKO klientiem!
KASKO klientiem (izņemot apdrošināšanas polises, ja atlīdzības saņēmējs/transportlīdzekļa īpašnieks ir AS “mogo”) ir iespēja pieteikt vējstiklu bojājumus ne tikai “InterRisk Vienna Insurance Group” AAS centrālajā birojā Ūdens ielā 12, bet arī pie “InterRisk Vienna Insurance Group” AAS sadarbības partneriem Rīgā.

Autostiklu darbnīcas:

SIA “Triplex”
Vagonu iela 19/21 (ieeja no Lienes ielas 28), Rīga
Tālr: 67311609, 29448292

SIA “VĒJSTIKLI”
Šmerļa iela 3, Rīga
Tālr. 67562222