Atlīdzība

Apdrošināšanā mēs savu klientu uzticēšanos vērtējam ļoti augstu, tieši tādēļ “InterRisk Vienna Insurance Group” AAS ne brīdi neapstājas pie sasniegtā, bet strādā, lai attīstītu ātrāku, ērtāku un kvalitatīvāku atlīdzību pieteikšanu un saņemšanu.
 
Apdrošināšanas atlīdzības pieteikuma formas ir ērti pieejamas internetā. Pirms ierašanās pie mums, InterRisk Vienna Insurance Group” AAS filiālēs, varat ar tām iepazīties un arī aizpildīt.

Ņemiet vērā, ka pieteikt negadījumu varat
InterRisk Vienna Insurance Group” AAS klientu apkalpošanas nodaļās visā Latvijā (kontaktinformācija šeit, izņemot klientu apkalpošanas vietas Salaspilī un Daugavpilī, Mihoelsa ielā 68), Rīgā to var izdarīt tikai mūsu galvenajā birojā Ūdens ielā 12 (OCTA un KASKO polišu īpašnieki atlīdzību var pieteikt arī sadarbības partneru autoservisos) Pārējās klientu apkalpošanas vietās Jūs varat tikai iesniegt iepriekš sagatavotus dokumentus par notikušo negadījumu (paskaidrojumu, dokumentu kopijas).

Atlīdzību varat pieteikt arī elektroniski www.polise24.lv visu diennakti 7 dienas nedēļā (izņemot Nelaimes gadījumu un Ceļojumu apdrošināšanu). InterRisk Zaudējumu regulēšanas departaments saņems pieteikumu, sazināsies ar Jums un informēs par tālāko rīcību.
 
Jautājumu gadījumā droši zvaniet uz mūsu diennakts bezmaksas tālruni 8000 2001, no jebkuras vietas pasaulē.
 
Izvēlieties sev ērtāko atlīdzības pieteikšanas veidu!



.